Sunday, July 5, 2009

KHAS UNTUK KORG SUME....



Salam...,wat pertama kalinya aku menerjah blog nih untuk mengisi slot-slot yang ada. Moga kerinduan menjadi suatu yang manis wat kita sume...Bad, Zack,.. and etc.., Sekali lagi aku ucapkan semoga korg sume happy-happy selalu...

Detik pertemuan perkenalan kita memang berbeza..., Aku sedar dan aku akui semua tu...Kisah dimana aku start jumpa Bad, Dimana aku start bual dgn Zack and kawan-kawan lain..

Semuanya indah belaka..memang susah nak lupa bila kita mula sayang macam adik beradik...tapi inilah dunia...kebahagian itu bukan untuk selalunya...diselang juga kesedihan dan keperitan bersama...Ibarat hati naluri dah kebal dengan bertalu-talu air mata bagai coklat mencurah-curah ke ladang gandum...

Bila bersama, banyak je benda nak dilakukan,..setiap kali ada saje aktivitinya...ade saje gosipnya...berkongsi masalah dan kegembiraan...Member macam korang nih memang susah nak jumpe dah dalam dunia nih...

Tapi..., terpikio sejenak..., sambil-sambil aku dengar lagu nih...kerinduan kat korang sebenarnya semakin membuak...,memang aku rindu nak dengar gelak tawa macam dulu...dengar Bad celoteh...Zack ngarut...kawan-kawan lain melayan...hahahaha sweet sangat memori tu...

Sampaikan seketika bila dikenang balik..., berjujur air mata..., bila live dulu yang ceria dengan korang hilang macam tu je...

Aku tetap doakan korang sume happy selalu...even katne skali korang skang berada,..jage diri elok-elok...,ngat friendship kita..sampe bila...Aku akan jumpa korang gak satu hari nanti...Kita akan gelak balik macam dulu..lepak-lepak...kongsi cerita live masing-masing...sedih suka duka pilu gembira...segalanya...

All of u mmg da besh...

With LOVE,

.:: MistaJimmy[AdamJazmiey] ::.

http://www.mistajimmystylosizuka.blogspot.com

http://www.tagged.com/mistajimmystylosizuka

2 comments:

  1. jimmy
    aku jua sedih dan pilu mengenangkan kita yg berjauhan
    kita mmg bersaudara
    namun apakan daya jarak memisahkan kita kini
    tapi jgn risau
    kita akan bertemu kembali di suatu masa
    hanya aku perlukan kesabaran kalian


    aku jua merindui kalian dan menyayangi kalian

    ReplyDelete
  2. salam kemerdekaan malaysia..langit di atas kepala tanah sebagai tapak..tanah ni aku dilahirkan..air dibumi ini aku minum.. udara disini aku sedut..hasil bumi disini aku jadikan darah dagingku..maka wajiblah aku pertahankan ini bumi yang ku pijak tak akan di punyai orang lain selain dari kami malaysia.. salam kemerdekaan pada anda tulus dari http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/
    salam kenalan dari kami...

    ReplyDelete