Saturday, January 3, 2009

Salam..Terakhir Ku Dari Malaysia


Salam sayang dariku buat tatapan kalian.....,

Kehadiran kalian cukup bermakna.. buat insan kerdil ini menapak terus kehadapan.... biarpun kita belum pernah bersua.. wajah.. namun sudah cukup mengikat ikatan hati.... kalian adalah insan terbaik untuk.. kalian istimewa.... aku benar - benar sayang kepada kalian semua... namun.. kepergianku.. demi mencari sesuap nasi.. demi masa depan aku..lantas ak terpaksa.. meninggalkan kalian sementara waktu...
Percayalah... kalian sentiasa dihatiku.... kalain insan terbaik... mungkin.. batas waktu yang menjerat kita kepada perpisahan terasing.. Aku harap... kalian akan terus bersama... menatap hari - hari yang berlalu.. lupakan.. perselisihan faham... malah kuatkan ikatan kita.. agar.. kita gah dimata dunia.. bersama - samalah kita.. membina.. satu ikatan rapi .. agar tiada jurang pemisah.. mahu pun tembok.. yang akan menghukum kita suatu hari nanti..... salam sayanag dari ku zack untuk semua.......

5 comments:

  1. ZACK..

    aku arap ko xlupe aku..
    huhu..

    sedeh lak aku...

    take care..
    n hepi salu...

    jgn dikesal pada sebuah pertemuan, kerna tanpa pertemuan kite xkan mengenali seseorg dan membuatkan kite sayang padanya

    from

    seluar pendek

    ReplyDelete
  2. zack... all the best for u... anif doakan yg terbaik... jgn lupa kitorg kat CF...

    ReplyDelete
  3. salam zack....

    selamat sampai ke sana...

    semoga maju jaya...

    tq 4 everything....

    suka, duka, tawa, riang, gurau, senda dari ko x akan aku lupakan...

    friend forever,

    iefan07

    ReplyDelete